HappyNova

Alla inlägg under november 2012

Av Nova - 26 november 2012 15:49

heej! nu sitter jag på knoppen och skriver lite    jag har pysslat lite här på knoppen det a nån lera som man gjorde en magnet av   jag har inte gjort mycket  men bloggar mer när jag kommer hem   /Nova  

Av Nova - 22 november 2012 13:50

heej! jag har hittat en sak som jag älskade när jag va typ 4år det är en docka som heter lennart haha och de är en tjej såklart   

 

haha den hadde klädr förr det var typ en tröja med blommor på och nåå byxor vet inte vart dem är men jag ville inte säga/skriva något mer tror jag jag tar hand om syrran städar & städar rummet det går väldigt bra   NOT!!  kan inte skria något mer så herrå/Nova♥

Av Nova - 19 november 2012 21:55

heeej! jag har inge att skriva har inte hänt nåt dt har varit en helt vanlig dag i skolan och så va det ju jul pyssel på knoppen  har en bild:

 

snygg va?? det är en artbook på MSP kolla gärna vet inte vad den heter men jag heter NOVA eller på MSP   prettynova




  kommer gö en bättre senn men herrå

Av Nova - 18 november 2012 18:55

hejj! nu har jag varit på handbolls träning och kl är 18:55    det är söndag och jag har haft tråkit hela dan!!! aa har inte gjort nåt idag! så har inte mycket att prata om. men nu ska vi ha veckans sötis


Nr:1

 


Nr:2

 


Nr:3

  aa vilken är sötast det är frågan men jag tycker iallafall att skrållan e det och hera såklart (mina hundar) hejdååå /Nova   

Av Nova - 7 november 2012 20:28

jag hatar att va sjuk!!!    jag missa dansen på knoppen!! imorn går jag till skolan iaf jippi handbolls träning och gympa och så tror jag att vi har musik   dags för veckans sötis på tyyp ehm måndag tror jag hihi lägger inte ut nu bilder en ni som inte vet förkortningar för ord nu ska jag lära er!!   irl= in real life alltså på riktigt    & nt= inte     & iaf=iallafall    & dbb= du blandar bra (min bästis kom på det  ) jaa finns det fler kommer nt på det heråå och pöss på er /nova   

Av Nova - 4 november 2012 21:59

hej!! jag har spelat spela.se   det var as länge sen. men jag e lv 8 på msp   nästa stopp lv 9 då!! och så har jag ju kollat in williams lista as bra del 5 va ju rolig   men bloggar inte mer för denna gång pöss på er!!! haha /nova (brukar aldrig skriva pöss på er)

Presentation


en allmänt dryg tjej på 12 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards