HappyNova

Alla inlägg under februari 2013

Av Nova - 26 februari 2013 14:06

Hej jag sa ju att jag skulle göra ett till inlägg när jag hade färgat håret och nu så har jag färgat det här är före och efter bilder (när jag var brun så var det före)

Av Nova - 26 februari 2013 09:32

hej! ni såg säkert rubriken. japp jag har sportlov jippie! och idag ska jag färga håret blont igen   och jag tänker blogga igen när jag har färgat och då får ni se skillnaden. och imorn ska jag till leklandet...roligt va  (typ). och på fredag ska jag till köpis med bästa alva♥ det ska bli roligt iallafall   men nu har jag inge mer att skriva så hejdå

skrållan :* skrållis♥♥


 

  bästa :* alva♥
 

  jag och alva♥

 

jag när jag var 6 år

 

   bästa :* kerran ;)

Av Nova - 21 februari 2013 14:50

Första bilden är när jag rider största hästen i stallet sen andra bilden är på mig ?

Av Nova - 21 februari 2013 14:47

Tja nu har jag snåt Novas mobil och slänger in ett inlägg om mig allså Novas bvf. Ja vad ska man kalla mig för då en hästgalen tjej på 12 år gillar mina kompisar och såklart hästar. Jag har även en egen blogg som ni kan läsa mer om mitt liv den heter mattarnas.se/lerstinnorden ? ja nu kommer hon lägger ut en bild på mig om ett ögon blick Nova tar mobilen nu

Av Nova - 21 februari 2013 14:47

Tja nu har jag snåt Novas mobil och slänger in ett inlägg om mig allså Novas bvf. Ja vad ska man kalla mig för då en hästgalen tjej på 12 år gillar mina kompisar och såklart hästar. Jag har även en egen blogg som ni kan läsa mer om mitt liv den heter mattarnas.se/lerstinnorden ? ja nu kommer hon lägger ut en bild på mig om ett ögon blick Nova tar mobilen nu

Av Nova - 17 februari 2013 20:29

Hejsan nu bloggar jag från min mobil ?vet inte om ni ser smileysarna jag gör men spela roll. Mm ni kanske såg rubriken Aaaj! Aa det är för jag har gjort illa handen och knät inte roligt det är höger handen också?aa här kommer bilder på det?

Presentation


en allmänt dryg tjej på 12 år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards